2.5.18

Burda Style 05/2018

Majski broj Burde je tradicionalno broj za haljine. Ove godine  prpiremili su ukupno šesnaest krojeva! Bilo je zaista teško odlučiti koji od njih su mi omijeni, ali nekako sam uspela da suzim izbor...


Haljine sa fotografije ispod vrište leto. Možda gola ramena nisu za kancelariju, ali za letnji izlazak ili baštensku zabavu sigurno jesu...


Kad smo već kod leta... Može jedno ovamo! Plus neka Italija, za haljinu ću sama da se pobrinem... Ova bi se savršeno uklopila u tu sliku. Verujem da bi se u njoj svaka devojka osećala kao Monika Beluči...


Ja ne bih bila ja kad ne bih ubacila i jedan sako. Naravno i  ovaj model ide na moju listu za šivenje. Samo se pitam kad hoću li ikad stići sve sa te liste da napravim?! Ovo je dizajnerski kroj, kreatorke Marine Hoermanseder, sjajan za dame koje vole da ističu struk...



Da se vratim haljinama, sledeća je u fazonu "leto na poslu". U poslednje vreme, kad biram kroj za haljinu binta stavka mi je da bude prikladna za kancelariju. To ovaj model penje na vrh moje lestvice, kad je majski broj magazina u pitanju...



Piknik u Topčideru! To je prvo što mi je palo na pamet kad sam videla ovu suknju. Valjda zbog ležernosti kojom odiše. Lep komad odeće za šetnje po nekom od gradskih parkova vikendom...



Za kraj, opet haljina. Ovog puta jedna koja ne izgleda kao nešto što bih nosila kad upeče zvezda, ali ću je svakako imati na umu za jesen... 





Нема коментара:

Постави коментар