12.3.18

Marlene Pants

Evo ih! Kao što sam obećala. Pantalone sa širokim nogavicama, ili kako ih još zovu Marlen pantalone, po čuvenoj Marlen Ditrih, koja ih je proslavila. 


Iskrena da budem, očekivala sam svašta. Plašila sam se kako će šivenje teći, jer mislim da nikad ranije nisam šila pantalone. Znam da sam pravila bermude, ali to je bilo tako davno da se više ni ne sećam kako je sve išlo.  


Bila sam, i još uvek sam, iznenađena kako je sve glatko prošlo. Ustvari skoro sve. Imala sam malo problema oko prišivanja pojasa. Izgledao je kraći nego što treba, iako sam ga napravila po uputstvu iz radne sveske, ali nekako sam uspela da izađem na kraj sa njim. Bilo bi dosadno da nije bilo toga.


Što se detalja tiče, ovaj kroji ih nema. Poprilično je jednostavan. Mađutim, kako sam već spomenula u ovom postu, umesto postave koja ide na gornju stranicu džepa, stavila sam ostatak tkanine od bluze sa balerinama. Čisto da malo začinim.


Na kraju, veoma mi se dopada rezultat. Još samo da se naviknem na sebe u malo damskijem izdanju, pa ću verovatno iskopirati ovaj kroj još koji put.



Нема коментара:

Постави коментар