8.1.18

Gingam bluza

Gingam je jedan od onih printova koji su mi se od uvek sviđali, ali ništa na tu temu nisam imala u svom ormanu. Znate tu situaciju

Print koji kad vidim prosto se ozarim. Jer je veseo. Jer mi se odmah u glavi pojavljuju slike. Devojka na biciklu, u gingam bluzi, vozi se kroz park... Ili zaljubljeni par na pikniku. Prošarana hladovina, trava najzelenija moguća, oni ne mogu biti srećniji, a ona naravno, u haljini sa gingam printom...


Zato sam izabrala ovu tkaninu. Da u gingam printu uživam malo na sebi, a ne samo na Pinterestu

Mada kad se setim krojenja i šivenja bluze... To je bilo sve sem uživanja. Tog vikenda sam imala tešku upalu sinusa, pa svaki put kad bih nagnula glavu nad kroj, kao da bi me neko lupio po licu... Ali na kraju se isplatilo.

Inače, kroj sam izvukla iz Burde 07/2009. Fotografija ne prikazuje model baš najbolje, a i na crtežu mi se činio užim nego što zapravo jeste. Tako da krojem nisam 100% oduševljana, a zato svojim izvođenjem jesam. Posebno delom oko prednjeg našivka. To ranije nisam radila, pa sam sad jako ponosna kako je sve ispalo.

Kao što rekoh, ne sviđa mi se što je kroj toliko širok, ali i tome sam našla lek. Bluzu obično nosim ispod strukiranog sakoa, pa on pokriva višak materijala...



Нема коментара:

Постави коментар