9.9.16

End of Summer


Kao što rekoh u prethodnom postu, septembar je sjajan mesec da se još malo prošetaju letnje stvari.

Priča o ovom topu ide ovako: u junu sam povredila noge i stvatila da nema velike šanse da ću takva (uboga) moći da nosim haljine ovog leta. Zato sam rešila da ću ga potrošiti na šivenje bluza i topova. Međutim, sticajem okolnosti do toga nije došlo. Jednostavno, od drugih obaveza nisam imala vremena da se posvetim šivenju u meri u kojoj sam želela. Leto sam završila sa skorom od dva topa, jednom suknjom (koju ću moći da nosim tek sledećeg), i jednom haljinom (koja će isto biti nošena naredne godine, nadam se). 

Da se vratim na top. Materijal za njega kupila sam u julu. To parčence pamuka iznosilo je svega 0,60m. Par dana nisam znala šta bih mogla da uradim sa tako malo tkanine, a onda mi je sinulo da mogu iskoristiti kroj za haljinu koju sam šila prošle godine. Videli ste je u ovom postu. Najbolja stvar kod tog modela je što se jako brzo šije. Za malo vremena i sa malo platna dobila sam lep komad odeće. Posebno mi se dopada to što je dosta širok, pošto ne volim da me bilo šta steže kad mi je vruće i dok pravim stvari koje ću šetati ove jeseni...

 Fotografije: Milan T.

Нема коментара:

Постави коментар