14.6.16

Navy Blue Dress

Follow my blog with Bloglovin

Još jedna haljina koja drži formu. Zapravo, ovo je isti onaj kroj koji sam koristila za haljinu u ovom postu.
Pošto sam bila relativno zadovoljna predhodnom, rešila sam da ponovim taj kroj i na novoj haljini. Ovog puta imala sam samo 110 cm kepera, širine 150 cm. Malo, svakako, ali bar nisam morala da uklapam dezen. Uh koje olakšanje, mislim da nikad ništa nisam tako brzo iskrojila! 
Naglasih gore relativno. Koliko mi se kod cvetne dopalo to što mi ističe struk - moj najbolji deo, toliko mi se nije dopala dužina - noge mi nisu jača strana. Zato sam rešila da ovu napravim do ispod kolena. Malo sam brinula da neću imati dovoljno tkanine za taj poduhvat, ali se ispostvailo da je ima tačno koliko treba. Što bi rekli knap! 
Što se samog šivenja tiče, tu je sve bilo regularno. Jedino sam završne delove, oko ruku, vrata i porub završila ručno. Volim tako. Traje malčice duže, ali i izgleda finije. Samim tim i vredi više.
Pošto je vrlo klasična, da ne kažem jednostavna, verujem da će biti pogodna za nošenje u raznim prilikama, kao i kombinovanje na razne načine. Već sam je testirala sa starkama i duksom za jedno malo opuštenije druženje, a kao što vidite dobro se ponaša i u šetnji uz obične ravne sandale. Nisam je još nosila uz neke cipele ili sandale na malo višu podpeticu, ali planiram, uskoro. Klasična je, pa verujem da tu ne može da omane.




Нема коментара:

Постави коментар