7.8.14

When Life Gives You Lemons....

Kate Spade
Stavi ih na platno!
Od kad sam videla haljunu sa limunčićima iz Kate Spade Capri kolekcije, potpuno sam opčinjena ovim printom. Na svemu! Jer gde je limun tu je i Sunce, more, plaža, uske uličice, dobro raspoloženje... Ma miriše na Mediteran i sve što nam treba kad je leto kišno i sumorno kao ovo. 
Zato sam bila oduševljena kada sam naletela na materijal sa limun + masline printom. Naravno morala sam da ga kupim i naravno sašijem haljinu od njega. 
Sad mi još samo ostaje da uhvatim nekoliko sunčevih zraka i nekog da me fotografiše u njoj. Do tad uživajte u fotkama odeće sa ovim veselim printom. 

Kate Spade
Kate Spade
Kate Spade
Solange/Alice + Olivia
Atlantic - Pacific / Banana Republic
Stella McCartney
Primark
Make Life Easier/Mosquito.pl



Нема коментара:

Постави коментар