31.7.12

Gradska džungla

Prvo što moram da kažem jeste da me je na ovaj post inspirisao moj momak. Ustvari, ne toliko on koliko njegova reakcija koja se ponavlja i ponavlja svaki put kad obujem moje baletanke sa animal printom. 
Mislim da već znate šta hoću da kažem. Svaki put kad ih pogleda u fazonu "hihi", ja skontam da je on jedan od onih. Onih koji kad vide animal print odmah ga povezuju sa splavušama, smonzorušama i drugim njima sličnim vrstama od kojih krvarimo na oči.

Dobro, da budem iskrena i ja sam do pre par godina bila takva. Više sam volela da vidim razne caca mace, žirafe, krokodile i drugo društvo iz zoo vrta, baš tu u zoo vrtu ili u džungli (mmm safari), umesto na nečijoj torbi, cipelama ili odeći. Ali to se nekako promenilo.
Mislim da je neka fotografija u nekom prastarom Elle-ovom editorijalu bila prekretnica u mom gledanju na animal print. Tad sam shvatila koliko je on zapravo interesantan, tj. pogodan za razbijanje svakodnevne monotonije. Takodje, po meni još jedna dobra stvar kod zoo printa je i ta da uklapajući ga mora malo i mozak da se uključi kako ne bi preterali, pa u želji da izgedamo skupo i otmeno odemo u sasvim drugu krajnost. 
Zato se ja držim one manje je više. Detalji! Detalji! Detalji! Naočare za sunce, marama, baletanke, torba... Bez preterivanja. Čisto da kombinacija malo zamiriše lux... 


10 коментара:

  1. Odlicne fotke si izdvojila ovde ;)
    Skroz se slazem sa tobom, i sada a i ranije :D i ja sam tako pocela da uvodim animal print u detaljima i ako ga nosim uvek je to samo jedan komad i to pristojnog kroja :))
    Kao sto si rekla - mora i mozak da se ukljuci :)

    ОдговориИзбриши
  2. Sa zivotinjskim printom treba biti oprezan ali svakako moze fino izgledati. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post. Po mojoj meri. Obozavam animal print, naravno manje je vise

    ОдговориИзбриши
  4. Super ti je blog. Ja volim animal print, ali se ne smije pretjerati, u pravu si. Pratim blog :).

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. Svaka čast za inspiraciju :)
    http://milanasweetlife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Hi ! I like your blog. It's amazing ! I followed u ! Do you want to follow each other ?

    Kisses xx

    fashionfrommyeye.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. I moj momak se cesto smeskao kada obucem nesto sa animal printom.
    Prosle nedelje smo zajedno usli u H&M i on me je dovukao do crne majice na kojoj animal printom pise LOVE.
    Rekao je - ovo ce ti se sigurno dopasti.
    Naravno, kupila sam je :D

    ОдговориИзбриши