23.7.11

3...

Pakovanje,pakovanje i još pakovanja...
Ako nešto ne volim,onda je to pakovanje kofera i pripreme za put.
Haljine za po gradu,pa onda za izlaske,pa za do plaze,šorcevi,suknje,majice takođe.I naravno neke pantalonice,ako zahladi...Pa onda sandale x2,baletanke x2,japanke x2 i patike.Kupaći jedan obavezan + jos jedan za rezervu u slucaju da u Grčkoj ne nadjem da kupim neki novi (za šta su,naravno,šanse ravne nuli),peškiri za plažu,šeširi i ostali aksesoari... Sve to izvađeno iz ormana "čuči" na mom krevetu i oko njega i čeka da bude stavljeno u kofer,za koji sam u poslednjem momentu shvatila da nije dovoljno veliki da u njega stane sve što sam planirala da ponesem,a i donesem sa putovanja.Zapravo,ja nikad ni za jedan kofer neću moći da kažem da je dovoljno veliki,jer uvek će se naći još po neka stvarčica koja mi je potrebna "za svaki slučaj",ili neka koju nikako ne mogu da nađem da kupim u Beogradu,a eto tamo sam naletela baš na onu o kojoj već toliko dugo maštam!
Hmmmmmmmm...Kako li su ljudi nekada putovali kad su imali one male koferciće?!














Нема коментара:

Постави коментар